Boats for Sale & Yachts

Home » All Boats » Capelli Tempest 900 2006

Capelli Tempest 900 2006 Boats for Sale & Yachts

Boats for Sale & Yachts Capelli Tempest 900 2006 All Boats
Boats for Sale & Yachts Capelli Tempest 900 2006 All Boats
Boats for Sale & Yachts Capelli Tempest 900 2006 All Boats



Capelli Tempest 900 Boats Review and Specs

Year: 2006  
Manufacturer: Ribeye Balearics
Price: EUR 95,000
(US$135,214)  


 

 


 

 


 

 


 

 

 

Twin suzuki 250hp. Low hours. Full cabin inclusive bathroom and shower facilities. Fantastic long range cruising Rib in perfect condition. Casco en ?V? profunda, redanes longitudinales y flotadores de neopreno hypalón de cinco compartimentos independientes. Escalera de baño vista en la plataforma de babor. Acceso a la bañera por babor. Bañera con francobordo de 0,67 m, sofá detrás del asiento del piloto, sofá a popa, mesa central, cofres de estiba bajo los sofás y brazolas de madera. Paso a la cubierta de proa por ambos lados de la consola de gobierno. Zona de proa con solárium acolchado, pasamanos y maniobra de fondeo con pozo de anclas, molinete eléctrico y botalón abierto con peldaño de madera. En la consola central encontramos, el puesto de gobierno, la puerta corredera de acceso a la cabina y dos portilla laterales. Se puede proteger con un soft top en opción. Puesto de gobierno con asiento de dos plazas respaldo fijo y fondo abatible, reposapiés, parabrisas, rueda timón de madera, dirección hidráulica, relojería de los motores y compás. En el interior de la cabina, mueble con fregadero y frigorífico, mesa central, litera en V a proa e inodoro manual. El piso está forrado de madera.


Hull Material 
Beam 
Engine Make 
Engine Year 
Number of Engines 
  
Hypalon
10 ft 6 in
Suzuki
2006
2
 


Contact Information

Phone:
Fax
0034 971 285074
0034 971 220579
Please Add a comment before the calling of Capelli Boats, we will inform your mail address to the owner of the boats. They will reach you by email or phone.

Capelli Tempest Boats for Sale Craigslist & Capelli Tempest Specs & Pictures

listed in this advert.
Explore full detailed information & find used Capelli Tempest boats for sale near me.
®️LuxurYatch.com Leader Platform For Sale Boats & Yachts. All Pictures Captured and Received from Sellers. Also, All Photos & Information Are Updated.
For more related Capelli Boats, please check below. We have a totally of 82.000 models Capelli Boats on our website.

] }
Tags: Ribeye Balearics -